Naamruimten

Varianten

Delen

Delen
Handelingen

Aambeeld

Uit Minecraft Wiki
Deze pagina bevat inhoud van functies die worden meegenomen in de volgende update.
Deze functies zijn verschenen in snapshots, maar de volledige update, dat deze functies bevat, is nog niet officieel uitgegeven.

Disambig color.svg Dit artikel gaat over het reparatie blok. Voor voor het file formaat, zie Anvil file format.
Aambeeld
Aambeeld.png
Aambeeld
Type Solid Block
Vereisten ?
Fysica Ja
Transparantie Ja
Lichtsterkte No
Explosie 6,000
Gereedschap Een houten houweel of beter is benodigd om dit blok te verkrijgen
Vernieuwbaar Ja
Stapelbaar Ja (64), alleen van dezelfde schade
Brandbaar No
Beschikbaarheid ?
Eerste verschijning 12w41a
Drops Zichzelf
Datawaarde dec: 145 hex: 9

1

Een aambeeld is een blok dat het nieuwe item reparatie-interface om te repareren, hernoemen, en te combineren met enchants die op items zijn gebruikt.

Inhoud

[bewerken] Vervaardiging

Ingrediënten Input » Output
IJzer (blok) +
IJzer (staaf)
IJzerblok IJzerblok IJzerblok Grid layout Arrow (small).png Aambeeld

IJzerstaaf
IJzerstaaf IJzerstaaf IJzerstaaf

[bewerken] Historie

Op 07 oktober 2012 werden de eerste beelden van de interface van het aambeeld getweet. Op 10 oktober 2012 werden de eerste screenshots van het aambeeld zelf getweet. 12w41a Aambeelden toegevoegd aan het spel 12w42a Aambeeld blok is getweaked (het is goedkoper om te maken, kleine visuele veranderingen, en je kunt repareren tools met behulp van hout / blokken / ruiten)

[bewerken] Gebruik

Het belangrijkste doel van aambeelden is het herstellen en hernoemen van items. In tegenstelling tot het te repareren item door ze te combineren in een crafting gebied, aambeelden die nu gebruik maken van materialen te repareren. een Aambeeld kan zowel bezweringen behouden en uit breiden op hen. De speler kan ook een andere naam aan een ​​item - niet alleen gereedschap of armor geven met deze methode. Dit kost niveaus in verhouding tot wat er wordt gegeven. Gewoon hernoemen van een item kost 5 niveaus voor een non-tool/armor item, terwijl het hernoemen en repareren van een betoverde instrument / armor is aanzienlijk meer. Zoals wordt gebruikt, zal het aambeeld beschadigd. Op het laatste gebruik, zal het nemen van de post ervoor zorgen dat de GUI te sluiten en aambeeld te verdwijnen, laten vallen van het voorwerp op de grond. Wanneer een aambeeld landt op een niet-massief blok (zoals fakkels, rails, enz.), zal het in plaats daarvan te vernietigen dat bestanddeel van het laten vallen van zichzelf als een item, zoals zand, grind, en draak eieren doen. Wanneer vallen op een drukplaat, een boot, spinnenwebben, een plaat, een teken, een taart, een lelieblad, gesloten luik of geopende hek poort, zal het aambeeld vallen als een item. Wanneer vallen op een bloempot, wordt de bloempot vernietigd zonder een druppel. Wanneer vallen op een hoofd, het hoofd laten vallen als een item. Het zal ook schade toebrengen bij een val op spelers of mobs. Schade bedrag is afhankelijk van val hoogte. De hoeveelheid behandelde schade wordt berekend door de vergelijking Anvil Schade = MAX (Fallen blokken - 2, 0) * 1,5 Een speler sterven door een aambeeld vallen op hen ontvangt dit bericht: "Speler was geplet door een vallende aambeeld." Maar als een speler wordt geraakt door een aambeeld entiteit, of vallen aambeeld, zal er geen schade leiden tot het aambeeld wordt een blok in de gridspace waar de speler is. Dus aambeelden kunnen worden opgenomen met een TNT Cannon, en dwars door een speler, en niet schadelijk voor hem / haar. Aambeelden hebben dezelfde ontploffing weerstand als obsidiaan het maken van dit aambeeld blok blast proof. Ondanks dit, kunnen ze nog steeds snel worden ontgonnen met een pikhouweel. Hoewel de speler is voorzien van drie soorten aambeelden afhankelijk van schade, door allen hetzelfde blok ID. Dit heeft alleen betrekking op schade waarden.

[bewerken] Bugs

Omdat aambeelden zijn niet een acht-wegs symmetrische vorm en Falling Sand behoudt een enkele oriëntatie, het maakt niet uit in welke richting een aambeeld werd geconfronteerd voordat het viel, zal het standaard een bepaalde oriëntatie tijdens het vallen. Bij het graven met een aambeeld onder de van het bovenste deel is onzichtbaar. Wanneer zijn geplaatst, is het echter niet. Item frames ook een dergelijke fout, het plaatsen van een aambeeld hieronder maken van bovenste gedeelte onzichtbaar als bodemdeel. Als twee gelijksoortige repareren items worden geplaatst in het aambeeld het u toestaat om te herstellen en de naam van de post, maar als je het item te verwijderen aan de rechterkant het item weergeven aan de linkerkant is nog steeds re-benoembare, ook als je om de zaak te vervangen op de linker met een ander item of een blok kunt u de naam, want U kunt bijvoorbeeld een van de te repareren zaak te vervangen aan de linkerkant met een gouden blok en hernoem het "diamond block". In ieder LAN basisspel of op SMP, waarbij alle tekens bij het hernoemen van een item of blok, wordt u verbinding met de server / host.

[bewerken] Trivia

Het kost in totaal 31 ijzer staven om een aambeeld te maken. Net als obsidiaan, gesteente en End Portal Frames, kunnen aambeelden niet worden geduwd of getrokken door zuigers. Het geven van een nieuwe naam aan een item zal niet worden bewaard als het item weer wordt opgepakt zonder reparatie. Het aambeeld heeft dezelfde explosie weerstand als obsidiaan en een betovering tafel. Als je een helm draagt, kan het aambeeld van elke hoogte vallen en zal altijd 6 hartjes schade toebrengen. Het moet dan wel van ijzer worden gemaakt, maar ziet er veel donkerder dan ijzer uit, en de kleur is vergelijkbaar met ketels.

[bewerken] Gallerij

[bewerken] References