Survival Test

Uit Minecraft Wiki
Je kunt helpen door het uit te breiden.
Deze pagina bevat inhoud over functies die zijn verouderd, of zijn verwijderd uit het spel.
Deze functies bevinden zich alleen in oudere versies van Minecraft.
Survival Test
Survival Test.png
Eerste versie

0.24 (1ste of September, 2009)

Laatste versie

0.30 (10de of November, 2009)

Betaald?

nee

Website

http://www.minecraft.net/survivaltest (verwijderd)

Survival Test is een test van Survival (Game Mode), uitgegeven tijdens de ontwikkeling van Minecraft. Het is uitgegeven onder de naam "Classic". Iedereen kon het spelen ongeacht het premium lidmaatschap. Het is verwijderd van de website op December 16, 2010, wanneer de website een grote opknapbeurt kreeg. Toen Minecraft in Alpha was, kon je nog altijd Survival Test spelen, maar de link zat verstopt; nu zal de link niet meer werken maar er zijn manieren om de oudere versies te spelen. In deze versie, gaf steenkool stenen Platen, gaf goud gouden blokken, gaf ijzer ijzeren blokken, en konden creepers je raken zonder te exploderen . Ze explodeerden als ze dood gingen. De enige voedingsbron was bruine paddenstoelen, je kon ze verkrijgen door schapen of varkens te doden of ze vinden in grotten. Er waren Rode paddenstoelen, maar ze deden de speler pijn. Waneer je op een boom sloeg, gaven de blokken 3-5 houten planken. Het zelfde met ertsen. Gouderts gaf 3-5 gouden blokken, enz. Het punten systeem was bijgevoegd bij deze update.