1.12-pre7

Uit Minecraft Wiki
1.12-pre7
1.12-pre6.png
Type

Pre-release

Releasedatum

31 mei 2017

Protocolversie

334

Dataversie

1138

Pre-release voor

1.12

Download

Client  (.json)
Server

Dinnerbone-twitter.png Minecraft 1.12 pre-release 7, hopelijk de laatste voor de release op vrijdag aanstaande, is covfefe!
~ Dinnerbone over 1.12-pre7

1.12-pre7[1] is de zevende pre-release voor Minecraft 1.12.

Toegevoegd[bewerken]

Algemeen[bewerken]

Splashes
  • The true meaning of covfefe
  • An illusion! What are you hiding?
  • Something's not quite right
    • De bovenste twee zijn referenties naar de bewakers van Suramar City in het spel World of Warcraft die deze tekst zeggen wanneer een speler, met op zichzelf een illusie, langsloopt.

Wijzigingen[bewerken]

Algmeen[bewerken]

Vooruitgangen
  • Alle uitdagingen geven aan de speler ervaringspunten wanneer deze behaald worden.

Opgeloste bugs[bewerken]

9 bugs opgelost
Van de releases voor 1.12
  • MC-59535 – Serverlogboek gebruikt als uitvoer een TextComponent-object in plaats van een Text-eigenschap voor als de speler de verbinding verbreekt met de server.
Van de ontwikkelingsversies van 1.12
  • MC-117764 – Geen foutbericht bij het proberen te gebruiken van een boek der kennis met ongeldige recepten.
Van de vorige ontwikkelingsversie
  • MC-118002 – Als de speler beweegt tijdens het pauzeren zorgt dat ervoor dat het venster schudt.
  • MC-118021 – Papegaaienspawnei verschijnt na het konijnenspawnei in de taal en-US.
  • MC-118036 – Het verbreken van de verbinding met de server print TranslatableComponent{key='multiplayer.disconnect.banned', ...} in het logboek.
  • MC-118038 – Het maken van voorwerpen zonder receptenbestand toont een lege pop-up.
  • MC-118057 – Onverwacht hoog processorgebruik in menu's.
  • MC-118067 – Het drukken op T in de Spectatormodus staat toe dat de speler in het receptenboek kan zoeken.
  • MC-118068 – Receptenboek gebruikt altijd T voor het zoeken in plaats van de toets voor het openen van de chat.

Trivia[bewerken]

  • Dit is de tweede keer dat er zeven pre-releases waren voor een release. De eerste keer dat dit gebeurde, was bij de ontwikkeling van 1.8.2.

Referenties[bewerken]

bekijkenoverlegbewerkenJavaeditie 1.12 (
The World of Colour Update
)
Ontwikkelings-
cyclus

◄ 1.11 •  • 1.13 ►