1.12.2/Ontwikkelingsversies

Uit Minecraft Wiki

Dit is een lijst van de ontwikkelingsversies van 1.12.2.

1.12.2-pre1

1.12.2-pre1[1] is de eerste pre-release die werd vrijgegeven voor Minecraft 1.12.2.

Wijzigingen

Menuscherm
  • Nieuw logo. Minecraft hernoemd naar Minecraft: Java Edition (Minecraft: Javaeditie).
    • De Nederlandse Minecraftwiki blijft de oude naam, Minecraft, gebruiken voor de PC-editie en voor de zogenaamde Bedrockeditie de Pocketeditie.

Opgeloste bugs

6 bugs opgelost
Van de releases voor 1.12.2
  • MC-15152 – Een kist wordt als geopend gerenederd wanneer deze wordt geopend terwijl de speler in een Netherportaal staat en blijft vervolgens open tot een andere kist wordt geopend.
  • MC-79152 – Trechters dupliceren soms voorwerpen.
  • MC-86850 – Het gooien van een Enderparel door een Netherportaal in de Bovenwereld teleporteert de speler naar de coördinaten van het Netherportaal in de Nether, maar dan in de Bovenwereld.
  • MC-91803 – Grot-/omgevingsgeluiden kunnen van een verre afstand worden afgespeeld ten opzichte van de speler en daarom niet gehoord worden.
  • MC-120444 – Bijna elk entiteit in akkerland wordt geteleporteerd als het akkerland verandert naar aarde.
Privébugs

1.12.2-pre2

1.12.2-pre2[1] is de tweede en laatste pre-release die werd vrijgegeven voor Minecraft 1.12.2.

Opgeloste bugs

4 bugs opgelost
Van de releases voor 1.12.2
  • MC-104259 – Speler/wezen vast op akkerland wanneer het in aarde verandert.
  • MC-118976 – Landen op akkerland zorgt ervoor dat de speler vast blijft zitten in vliegmodus.
  • MC-120611 – Speler blijft vastzitten in graspad wanneer het naar aarde verandert.
Van de vorige ontwikkelingsversie
  • MC-120645 – Portalen zetten spelers uit een multiplayerserver vanwege een time-out.

Referenties

bekijkenoverlegbewerkenJavaeditie 1.12 (
The World of Colour Update
)
Ontwikkelings-
cyclus

◄ 1.11 •  • 1.13 ►