Buittabel/voorwaarden

Uit Minecraft Wiki
  • entity_properties - Test op eigenschappen van het entiteit.

    •  entity: - Specificeert het te controleren entiteit voor de voorwaarde. Kan drie waarden hebben, namelijk this om het entiteit te gebruiken die dood ging, killer voor de doder of killer_player voor een doder die de speler is.

    •  properties: - De te controleren eigenschappen.

      •  on_fire: - Controleert of het entiteit in brand staat of niet.

  • entity_scores - Controleert op scores van het entiteit op scoreborden.

    •  scores: - De te controleren scores. Alle scores die hier staan, moeten goed zijn om aan de voorwaarde te voldoen.

      • Een score - Sleutelnaam is het doel en de waarde is de precieze scorewaarde die benodigd is om aan de voorwaarde te voldoen.

      • Een score - Sleutelnaam is het doel en de waarde is een scorewaarde binnen een bereik die benodigd is om aan de voorwaarde te voldoen.

        •  min: - Minimumscore.

        •  max: - Maximumscore.

  • killed_by_player - Controleert of een entiteit met de tag killer_player beschikbaar is.

    •  inverse: - Als dit true is, wordt aan de voorwaarde voldaan als killer_player niet beschikbaar is.

  • random_chance - Controleert of een willekeurig nummer tussen 0,0 en 1,0 minder is dan een gespecificeerde waarde.

    •  chance: - Succeskans als een nummer tussen de 0,0 en 1,0.

  • random_chance_with_looting - Controleert of een willekeurig nummer tussen 0,0 en 1,0 minder is dan een gespecificeerde waarde. Wordt beïnvloed door de betovering Plundering op het entiteit met de tag killer.

    •  chance: - Basissucceswaarde.

    •  looting_multiplier: - Wijziging aangebracht door Plundering op de basissucceswaarde. De formule is chance + (looting_level × looting_multiplier)