Huilend obsidiaan

Uit Minecraft Wiki
Deze pagina is getagd en is momenteel in afwachting van verwijdering per gebruikersverzoek overleg
Reden: De pagina bestaat ook niet meer in de Engelse Minecraft Wiki (removed feature).
Grass Block Revision 2.png
Deze pagina beschrijft inhoud die niet langer in het spel is.
Deze functies bestaan ​​alleen in verouderde versies van Minecraft.
Huilend obsidiaan
Strangeorerender.png
Type

Solide blok

Vereisten

Geen

Fysica

?

Transparant

No

Lichtsterkte

?

Explosieweerstand

?

Hardheid

?

Gereedschap

?

Vernieuwbaar

?

Stapelbaar

N/A

Brandbaar

Nee

Laat vallen

Zichzelf

Eerste verschijning

N/A

Datawaarde

dec: N/A hex: 0x0 bin: 0

Huilend obsidiaan[1] refereert naar een uitgelekt en verlaten project van Jeb[2] waarmee spelers, door middel van dit blok, zelf hun spawnpunt konden bepalen.[3].

De textuur was toegevoegd in beta versie 1.3 maar is nooit gebruikt in het spel. Het lijkt erg op obsidiaan, vooral door de overeenkomende kleuren. Het staat onder meer bekend als "Bloedend Obsidiaan", "Mysterieus Blok", "De Meteoriet" en "Super Obsidiaan" bij de spelers, mede door het uiterlijk van het blok.

In Beta 1.5 werd de textuur van Huilend Obsidiaan vervangen door een grijs getinte versie van het grondblok, genaamd Mycelium. Deze werd gebruikt voor een biome. Het is aannemelijk dat we dit blok niet meer terug zullen zien.

Mods[bewerken]

Ook als is huilend obsidiaan niet meer te krijgen in de gewone Minecraft, het is nog wel te krijgen door een mod. Dit blok verschijnt dan echter niet in een multiplayerserver, tenzij diezelfde mod op de server is geïnstalleerd.

Referenties[bewerken]