Michael Stoyke

Uit Minecraft Wiki
Je kunt helpen door het uit te breiden.
Michael Stoyke
Michael Stoyke.jpg
Echte naam

Michael Stoyke

Beroep

Game developer

Nationaliteit

Duits

Talen

Engels, Duits[1][2]

Bekend om

Werkt aan Mod Coder Pack
Specifiek grote verandering met /tp[3]
/particle[4][5]
/title[6]

Reddit naam

Searge

Twitter naam

@SeargeDP

Bug tracker profiel

Searge

Minecraft-namen

Searge
Searge_DP

Jens Bergensten avatar.png Michael heeft bijna net zolang gewerkt aan Minecraft als [Mojang game developers], of misschien langer.
~ Jens Bergensten[7]

Michael "Searge"[8] Stoyke is een game developer die bij Mojang AB werkt. Hij werkt momenteel aan Minecraft. Zijn baan bij Mojang werd op 2 november 2013 bekendgemaakt in het paneel "Future of Minecraft" op MINECON 2013.[7] Zijn eerste dag op het kantoor in Mojang was 2 januari 2014.[9] Hij is het meest bekend om het oprichten van het Mod Coder Pack. Hij is het stichtende lid van modjam en stond bekend om zijn 'geheime functie'-spel, waarin hij geheime functies, voornamelijk commando blokken, aan het spel in het geheim toevoegt en wacht totdat gebruikers ze vinden en op Twitter rapporteren. Op 13 februari 2015 maakte Searge op Twitter bekend dat het 'geheime functie'-spel zou stoppen wanneer momentopnamen voor 1.9 worden vrijgegeven, en beweert dat het 'een beetje oud' werd.

Trivia[bewerken]

Tijdens de snapshots voor 1.9 was er een geschreven boek in de end schepen. Het luidde: "we zullen hier binnenkort iets hebben", mogelijk verwijzend naar het dekschild, en werd ondertekend door Searge.

Gallerij[bewerken]

referenties[bewerken]