Pocket Editie toekomstige functies

Uit Minecraft Wiki
Vertalen.png
Deze pagina heeft vertaling nodig
Deze pagina bevat te veel woorden uit een andere taal.
Deze pagina bevat inhoud over functies die zijn bevestigd, maar nog niet aan het spel toegevoegd.
Deze functies zullen worden opgenomen in een toekomstige update.
Versiegeschiedenis en toekomstige functies

Deze pagina gaat over 'aankomende features' voor Minecraft Pocket Edition die door Mojang aangekondigd worden. Voor aankomende functies in de PC editie, klik hier.

De eerstvolgende update voor Pocket Edition is v0.15.0. Het is onbekend wanneer deze uitkomt.

Dit komt er:

In de laatste update (0.14.0) werd dit toegevoegd:

Toekomstige functies[bewerken | brontekst bewerken]

Version Geplande veranderingen
0.10.0[1]

Skins Capes Shaders

Planned features, items, and blocks[bewerken | brontekst bewerken]

Feature Description
Camera implementation[2] At the Minecraft Pocket Edition panel at MineCon 2012, as well as one of Jbernhardsson's livestreams, it was stated that future plans include trying to have a proper use for cameras, perhaps an easier way to take screenshots and share them with others. Since the addition of toggling the GUI on and off, the camera has becone useless except for taking a frontal picture. It's possible that they may never implement the camera because of this feature.
Replacement of the Nether Reactor[3] Johan mentioned on the issue tracker that the Nether Reactor may be replaced in the future. However, if the Nether does get implemented, it will most likely be next year because of preparations for the Beta Release.
In-Game Muziek [4] Johan (Livestream) antwoordde op een vraag dat In-Game Muziek toegevoegd zal worden, ergens in de komende 3-4 updates.
Chatberichten Scrollen [5] Johan zei dat hij het in gedachten zou houden voor een toekomstige versie.
Add Realm to Your Worlds Menu [6] Amir said to a reply that he plans to add a option available to add the current Realm your in onto your worlds menu, making it playable. It is on their features list and is planned to be added in Beta.
Change of texture to buttons [7] Tommaso mentioned that he would like to add "some rocky texture" to the buttons, as the current texture is "too plain".
3D Clouds [8] Tommaso zei dat 3D wolken niet toegevoegd kunnen worden, vanwege hardware problemen. Maar er is kans dat dit na enkele testen zal verbeteren.

References[bewerken | brontekst bewerken]

1 https://mobile.twitter.com/_tomcc/status/568844305491730432

|}