Redstone (doorverwijzing)

Uit Minecraft Wiki
Help:Doorverwijzing Deze doorverwijzing toont pagina's met artikelen die met dit onderwerp geassocieerd worden. Als je hier terecht kwam via een interne link, kun je deze link veranderen om naar het bedoelde artikel te linken.
Een kamer die Redstone fakkels, Redstone-erts, Redstone-kabel, een Redstone-repeater, Redstone-stof (vastgehouden), en een Drukplaat toont in verbinding met twee IJzeren deuren om een Redstone-schakeling te maken.

Redstone kan verwijzen naar:

  • Redstone-blok - Redstone in blok vorm; een verplaatsbare bron van redstone stroom.

  • Redstone-erts - Redstone-erts gevonden diep onder de grond.

  • Redstone-stof - Redstone-stof, verkregen van erts, kan geplaatst worden als draad of voor verwerking.

  • Redstone-kabel - Redstone-kabel dat geplaatst is op de grond. Het kan geconnecteerde, logische schakelingen maken.

  • Redstone-lamp - Een redstone-beheersbare vorm van gloeisteen.

  • Redstone fakkel - Redstone fakkels genereren stroom en worden vaak gebruikt om stroom verder te laten gaan. Een noodzakelijk component in schakelingen.

  • Redstone-comparator - Vergelijkt redstone signalen of trekt ze van elkaar af.

  • Redstone-repeater - Redstone-repeaters worden vaak gebruikt om stroom verder te laten gaan. Helpt ook om schakelingen kleiner te maken.
  • Redstone-schakelingen - Redstone-schakelingen is een praktisch gebruik van redstone.