Rode draak

Uit Minecraft Wiki
Deze pagina bevat inhoud over functies die zijn bevestigd, maar nog niet aan het spel toegevoegd.
Deze functies zullen worden opgenomen in een toekomstige update.
Je kunt helpen door het uit te breiden.

De Rode draak is een nieuwe mob dat misschien in de toekomst komt[Referentie gewenst]. Maar nog steeds, heeft Notch nog geen tips gegeven over de release datum. Jeb, die in de development team werkt, heeft er nog geen interesse in getoond.[Referentie gewenst].

Geschiedenis[bewerken]

Oorspronkelijk Draken waren een mogelijke gepland dier gezinspeeld door Notch tijdens de Spider Jockey update.[1] Hij vermeldde ook dat drakenholen een aanvulling kan zijn.[2] Ze bleven een mogelijke work-in-progress totdat de Ender Dragon werd aangekondigd.

Op 12 oktober 2011 kondigde Notch Rode Draken aan "Na de release zal ik werken aan iets minder gevaarlijke draken die geen terrein kunnen vernietigen en kunnen landen en wat al niet. Ze zullen rood zijn."[3]

Op 12 oktober 2011, in een Reddit bericht zei Notch ook. "Het zullen verschillende draken zijn. De Ender Dragon zal waarschijnlijk groter worden, en die in de belangrijkste wereld zal deze omvang zijn, zullen niet door het terrein, en zal rood zijn, omdat draken rood zijn."[4]

Trivia[bewerken]

  • One of the game's splashes (as of Minecraft 1.0) states "Kind of dragon free!", joking at the original text of the Beta and Alpha versions of Minecraft which read, "Absolutely Dragon free!"

Plannen[bewerken]

Tot nu toe heeft Notch nog geen plannen om de rode draak toe te voegen aan Minecraft. Het zou kunnen dat dat in de toekomst gebeurt.

Zie ook[bewerken]

Verwijzingen[bewerken]