Spectrale pijl/ED

Uit Minecraft Wiki

  • : Entiteitsdata
    • Tags voor alle entiteiten[edit]

    • Tags voor alle projectielen[edit]

    •  shake:: Het 'schudden' wanneer een projectiel een blok raakt.

    •  inData:: Metadata van het blok waarin de spectrale pijl zich bevindt.

    •  pickup:: 0: kan niet door spelers opgepakt worden; 1: kan door spelers worden opgepakt die in Survival en Creative zitten; 2: kan alleen door spelers in Creative opgepakt worden.

    •  player:: 0 of 1 (true/false) - Als de byte pickup niet wordt gebruikt en deze byte true is, kan de spectrale pijl door spelers opgepakt worden.

    •  life:: Wordt iedere tick verhoogd wanneer de spectrale pijl niet beweegt. Wordt teruggezet op 0 ticks wanneer de spectrale pijl beweegt. Wanneer het aantal ticks 12000 is, verdwijnt de pijl.

    •  damage:: Schade die wordt toegediend door de spectrale pijl, in halve gezondheidspunten. Dit hoeft geen volledig getal te zijn. Het standaardgetal is 2,0 en wordt met 0,5 verhoogd per niveau Kracht op de boog waarmee de spectrale pijl wordt afgeschoten. Wanneer de betovering Kracht aanwezig is, wordt er 1,0 aan het standaardgetal toegevoegd op Kracht I en 1,5 op Kracht II.

    •  inGround:: 0 of 1 (true/false) - Of de spectrale pijl in de grond is of niet (wordt gebruikt door pickup). Wanneer deze byte 0 is, kan de spectrale pijl niet worden opgepakt.

    •  crit:: 0 of 1 (true/false) - Of de spectrale pijl kritieke schade toedient of niet.

    •  Duration:: De duur van het effect Gloeien in ticks.