Steve (wezen)

Uit Minecraft Wiki
Rose (2D).png
Deze pagina beschrijft inhoud die niet langer in het spel is.
Deze functies bestaan ​​alleen in verouderde versies van Minecraft.
Steve (wezen)
Steve.png
Gezondheidspunten

100000000 (Heart.svg × 50000000)

Spawnen

Niet

Intern ID

?

Entiteit ID

?

"Steve" was de naam van een variant van een nu ongebruikt, menselijke mob. Ze waren origineel in het spel als een test tijdens de Indev fase. Op dit punt, werd vermeld dat de spelers avatar zou lijken op Steve in de toekomst, ook al met een mijnhelm en een verschillende huid.

Steve was gemaakt door "Dock", Minecrafts vroegere artiest, samen met de gelijkaardige lijkende wezens Rana, Zwarte Steve en Beast Boy. Alle vier werden geschrapt toen Dock het ontwikkelingsteam verliet, vroeg in 2010. Het model van de speler bleef hetzelfde als het nu verwijderde wezen Mens NPC. Het is net zoals Beast Boy, Zwarte Steve en Rana één van de wezens die geen animatie hebben en gewoon doelloos rondlopen.

Toekomstupdate[bewerken]

Steve zal verschijnen in een toekomstupdate waar hij het zal opnemen tegen de Wither. Hij wordt later in een filmpje neergeschoten door een Skelet.

Verkregen[bewerken]

Een van de volgende:

Trivia[bewerken]

  • De huidige Minecrafts spelermodel komt voor in Super Meat Boy als een speelbaar karakter genaamd Steve. Notch is niet zeker dat dit zijn officiële name is, omdat hij er altijd een vraagteken achter zet.[1]

Zie ook[bewerken]

Referenties[bewerken]