We have begun migration of most wikis to our new host, Amazon Web Services. All but the top 100 wikis are in read-only mode until the migration is complete. Estimated completion: End of Week.

Varkensman

Uit Minecraft Wiki
Deze pagina bevat inhoud over functies die zijn bevestigd, maar nog niet aan het spel toegevoegd.
Deze functies zullen worden opgenomen in een toekomstige update.
Varkensman
Varkensman.png
Gezondheid

94 (Heart.svg × 47)

Ontstaan in

In dorpen

Een varkensman is een Varken in een mensenvorm. Noch het niet in het spel is, kan hun skin worden gevonden in de spel zijn bestanden, en een vriend van hun, Zombievarkensman, zijn een stuk van De Nederwereld vanaf de Minecraft Alpha 1.2.0 Halloween Update. Notch zei op 25 april 2011 dat hij varkenmannen zou toevoegen als dorpelingen.[1] In Beta 1.9 Pre-release 1 t/m 4, was een andere Inwoner mob toegevoegd, dus varkensman als dorpeling zou minder snel voorkomen. De skin van een Varkensman kan worden gebruikt voor jou Minecraft karakter.

  • Varkensmannen hebben dezelfde vorm als Zombie varkensman, Zombies, en De Speler.
  • Minecraft gebruiker Miclee gaf het idee van Zombie varkensman. Hij kreeg een "Bacon Cloak".
  • Normale varkens kregen een snuit in 1.8. Of dit wordt toegevoegd aan (Zombie) Varkensmannen is nog niet bekend.